Q & A per a nostra smerigliatrice angolare prufessiunale

Chì duvemu fà per impedisce u discu di cascà ?

Aduprate u vostru grinder cù guardia
Ùn aduprate micca dischi oversize
Pruvate sempre di inspeccionà a rota di taglio prima di l'operazione per verificà chì ùn ci hè micca cracke nantu à questu.

Chì ingranaggi di sicurezza duvemu aduprà durante a macinazione?

hè assai ricumandemu di utilizà un paru di tappi per l'orechja per prutege l'arechje contr'à u rumore di macinazione è impedisce chì e vostre orecchie sonu durante u ghjornu.Inoltre, i scintille volanti sò l'essenza di a macinazione è di qualchì manera mostranu a qualità di questu.Allora, se ùn vulete micca soffre di ferite à l'ochji dopu è evità di brusgià, duvete aduprà un scudo full-face, maniche lunghe è guanti di sicurezza mentre si macina.

Per quali scopi sò usati i smerigliatrici angolari?

I smerigliatrici angolari servenu à l'utilizatori in diverse manere, cumpresi taglio, pulizia, è rimozione di pittura è ruggine è ancu affilatura.

In quale anguli duvemu macinà per ogni scopu?

Per a triturazione di a superficia, aduprate a parte plana di a rota è mantene l'utillita à circa 30 °-40 ° da l'orizontale, è mantene a mossa avanti è avanti.A smerigliatura di i bordi deve esse affrontata direttamente senza piegarsi.Sanding hà bisognu di una spazzola filata per esse realizatu, è ancu avemu da mantene l'uttellu in 5 °-10 ° da l'orizontale, in una manera chì u discu ùn vene micca in cuntattu cù a superficia di travagliu considerablemente.

Per quale raghjone una velocità massima hè scritta nantu à u discu?

A vitezza massima di l'accessori deve currisponde à o supera a velocità massima di a macinatrice chì vulete usà.Se a velocità nominale di l'accessori hè più bassu di u vostru grinder, ci hè un risicu chì u discu volarà.1-45-1536x1024


Tempu di Postu: Dec-14-2020