Chì ghjè u megliu pruduttu per finisce l'internu di i finestri di pinu?

Vogliu lascià u lignu u so culore naturali, è pensu à l'uretanu à l'acqua o à l'oliu di tung.Quale mi consigliate?

A superficia interna di lignufinestripiglia una quantità sorprendente di stress.I livelli di danni di u lume ultraviolet brillanu à traversu u vetru, ampii swings in a temperatura si trovanu, è parechji finestri sviluppanu almenu un pocu di condensazione durante l'inguernu, bagnendu u legnu in u prucessu.U fondu quì hè chì ancu s'è l'internu di i finestri di lignu hè una superficia interna, hè megliu rivestitu cù un finitu esterno chì forma film.Quantu mi piace l'oliu di tung per parechje applicazioni, ùn l'aghju micca adupràfinestri.L'uretanu cunvinziunali à l'acqua ùn hè micca grande ancu, postu chì a maiò parte di e formulazioni ùn sò micca resistenti à i raghji UV.

4 Cunsiglii:

  1. Aghju avutu boni risultati cù l'usustrumentu multifunzionenantu à a superficia interna di finestra di lignu:
    • hè faciule d'utilizà,
    • secca praticamente limpida,
    • è forma un film duru ma crea un finitu lisu.
  2. Ricurdatevi di lisciare u legnu ligeramente cù carta di liscia 240-grit o una fine 3M rubbing pad dopu chì u primu mantellu hè seccu.
  3. Sikkens Cetol funziona assai bè nantu à i finestri, ma tutte e versioni sò qualchì ombra di culore d'oru o marrone.
  4. Inoltre - è questu hè impurtante - aghju aspittatu finu à u clima caldu in a primavera prima di finisce i vostri finestri.Ancu s'è a vostra stanza pò esse accogliente durante l'inguernu, u legnu di a finestra hè abbastanza prubabile di esse troppu frescu per qualsiasi finitu per seccu bè.
  5. Quandu si riscalda abbastanza per a finitura, uttene u megliu risultati se prima si sabbia torna à u legnu nudu.Una levigatrice di dettagli hè u strumentu perfettu per utilizà.Cum'è un passu finali, aduprate un scraper di lama di razor per caccià ogni finitu chì hà nantu à u vetru.

Tempu di post: Jul-17-2023