Reguli di funziunamentu di sicurità per i strumenti elettrici

1. U cordone di putenza monofase di idee elettriche mobile è arnesi di putenza a manu deve aduprà cable di gomma molle di trè core, è u cordone di putenza trifase deve aduprà cable di gomma di quattru core;quandu u filatu, a guaina di u cable deve andà in a scatula di junction di u dispusitivu È esse fissatu.

2. Verificate i seguenti elementi prima di utilizà l'attrezzi elettrici:

(1) Ùn ci hè micca crack o danni à a cunchiglia è u manicu;

(2) U filu di terra protettiva o u filu neutru hè cunnessu accuratamente è fermamente;

(3) U cable o cordone hè in bona cundizione;

(4) U plug hè intactu;

(5) L'azzione di switch hè normale, flexible è senza difetti;

(6) U dispusitivu di prutezzione elettrica hè intactu;

(7) U dispusitivu di prutezzione miccanica hè intactu;

(8) Dipartimentu di rolling flexible.

3. A resistenza d'insulazione di l'attrezzi elettrici deve esse misurata cù un megohmmeter 500V in u calendariu.Se a resistenza d'insulazione trà e parti in tensione è a cunchiglia ùn ghjunghje micca à 2MΩ, deve esse riparata.

4. Dopu à u dipartimentu ilettricu di u strumentu putenza hè riparatu, hè nicissariu di cunducerà a misura di resistenza insulation è insulation resistenu test voltage.A tensione di prova hè 380V è u tempu di prova hè di 1 minutu.

5. Interruttori separati o sockets deve esse stallati per i circuiti elettrici chì culliganu l'idee elettriche, l'apparecchi è l'arnesi, è deve esse installatu un protettore di l'attività di corrente di fuga.A cunchiglia di metallu deve esse in terra;hè strettamente pruibitu di cunnette parechji dispositi cù un interruttore.

6. A currente di fuga nominale di u protettore di fuga di corrente ùn deve esse più grande di 30mA, è u tempu d'azzione ùn deve esse più di 0,1 seconde;a tensione nominale di operazione di fuga di u protettore di fuga di tensione ùn deve micca più di 36V.

7. L'interruttore di cuntrollu di u dispusitivu di l'idea ilettricu deve esse piazzatu à a porta di l'operatore.Quandu si verifica una pausa, un travagliu o un interrupzione brusca di l'energia durante u travagliu, l'interruttore di a putenza deve esse bluccatu.

8. Quandu s'utilice arnesi di putenza portatili o mobili, duvete portà guanti insulanti o stà nantu à stuoie insulating;quandu si move l'arnesi, ùn porta micca fili o parti rotulanti di l'arnesi.

9. Quandu s'utilice l'utensili insulati di Class III in siti umidi o chì cuntenenu acidi è in cuntenituri di metalli, deve esse pigliatu misure d'insulazione affidate è un persunale speciale deve esse postu per a surviglianza.L'interruttore di l'attrezzatura elettrica deve esse situatu à a portata di u guardianu.

10. U pianu di discu di u drill elettricu di chuck magneticu deve esse pianu, pulitu è ​​​​senza ruggine.Quandu si esegue una perforazione laterale o una perforazione sopra, si deve piglià misure per impedisce chì u corpu di perforazione cascà dopu a mancanza di energia.

11. Quandu s'utilice una chjave elettrica, u fulcrum di torque di reazione deve esse assicuratu fermamente è a noce pò esse stretta prima di pudè esse cuminciatu.


Tempu di Postu: Mar-03-2021