Invenzione di trapani elettrici è trapani senza fili

U trapanu elettricuhè stata fatta com'è u risultatu di u prossimu passu significativu in a tecnulugia di perforazione, u mutore elettricu.U trapanu elettricu hè statu inventatu in u 1889 da Arthur James Arnot è William Blanch Brain di Melbourne, Australia.

Wilhem è Carl Fein di Stuttgart, Germania, hà inventatu u primu trapanu portatile in u 1895. Black & Decker hà inventatu u primu drill-switch, pistol-grip portable in 1917. Questu hà marcatu l'iniziu di l'era muderna di perforazione.I trapani elettrici sò stati sviluppati in una varietà di tippi è dimensioni in tuttu u seculu passatu per una quantità di applicazioni.

Qui a inventé le premier perforateur sans fil ?

Quasi tutti i trapani senza filu muderni sò discendenti da a patente di 1917 di S. Duncan Black è Alonzo Decker per una perforatrice portatile, chì hà suscitatu l'espansione di l'industria moderna di l'uttellu.L'impresa chì anu cofundatu, Black & Decker, hè diventata un capu mundiale postu chì i partenarii cuntinueghjanu à innuvà, cumprese a prima linea di strumenti di energia pensati per i cunsumatori di casa.

Cum'è i travagliadori di 23 anni di a Rowland Telegraph Co., Black, un disegnatore, è Decker, un fabricatore d'arnesi è di fustelle, si sò scontri in u 1906. Quattru anni dopu, Black hà vindutu a so vittura per $ 600 è fundò una piccula buttrega di macchina in Baltimore. cù una quantità equivalente da Decker.L'enfasi iniziale di a nova cumpagnia era di rinfurzà è di pruduce l'innuvazioni di l'altri.Intendevanu di fabricà è pruduce i so prudutti dopu avè successu, è u so primu era un compressore d'aria portable per i pruprietarii di vitture per riempie i so pneumatici.

Mentre cunsiderà l'acquistu di una pistola automatica Colt.45, Black and Decker hà capitu chì parechji di e so capacità puderanu prufittà di i trapani senza cordone.In u 1914, anu inventatu un pistolu è un interruttore di scatula chì permettenu u cuntrollu di u putere à una sola manu, è in u 1916, cuminciaru à pruduce in massa a so perforazione.


Tempu di Postu: Aug-23-2022